sobota 5. května 2012

Sweet Evil

Na tuhle knížku jsem narazila když jsem šmejdila na goodreads a hned mě uchvátila její obálka, která je prostě úžasná.
Ještě jsem ani nepřečetla anotaci a už jsem věděla, že tu knížku chci doma (samozřejmě kvůli obálce... ne jinak nejsem vůbec povrchní). Říká se ale "nesuď knihu podle obalu" a tak jsem přečetla anotaci, což byla chyba, protože teď mě ta knížka zajímá ještě víc? Co na to vy??

* * *


Název: Sweet Evil
Autor: Wendy Higgins
Série: The Sweet trilogy
Díl: 1.
Vyšlo: 1.5.2012
Jazyk: Angličtina

Anotace:

Co kdyby existovali dospívající, jejichž život by závisel na špatném vlivu? To je realita pro syny a dcery padlých andělů.

Dobrosrdečná jižanka Anna Whittová se narodila se šestým smyslem - ten jí umožňuje vidět a cítit emoce jiných lidé. Je si vědomá svého vnitřního boje a ví, že ji to nevysvětlitelně táhne k nebezpečí. Ale děsivou pravdu o svém původu zjistí až když oslaví své šestnácté narozeniny a potká oslňujícího Kaidana Rowa. Je to ten typ kluka, před kterým tě táta varoval. Bohužel nikdo nevaroval Annu.

Při cestě napříč státy aby se  setkala se svým otcem, Anna musí čelit realitě že naděje a láska nejsou v možnostech jejího druhu.
Nucena čelit svému osudu - vybere si Anna svou svatozář, nebo své rohy?

4 komentáře:

  1. Juj! :D Budeš to překládat? Obálka je prostě úchvatná!
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, ale asi ne :( mám toho hrozně moc a budu ráda, když se dokopu k překladu další kapči Witch eyes... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taakže je tu překvápko!!
    Psaly jsme s Barny autorce, jestli by nám neposlala prvních kapitol. Sice nám neposlala PDF, ale máme odkaz, takže v nejbližší době se můžete těšit na prvních 5 kapitol ze Sweet Evil. (tzn. hned, jak se s Barny dokopeme k překladu...) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super! Už se moc těším! :D Děkuji...
    Pavla

    OdpovědětVymazat